Top 10 Anime Opening........

2011.08.13. 19:52

Sziasztok!

Hamár Mangekyo megcsinálta a saját top 10 opening bejegyzését akkor már én bemutatom a 10 kedvenc openingemet!

10.Helyezett: Rozen Maiden Traumend op: Seishoujo Ryouiki by Ali Project

A Rozen Maiden 2.évadának openingje. Az 1.évadé is tetszett de ez zeneileg nagyon lekörözi bár sok mindenben nem tér el az elődjétől.

Ja ha Lady Gaga videóit furcsának találjátok akkor nézzétek meg a dal eredeti klippjét is. Nekem nagyon tetszett.

9.Helyezett: Slayers Op: Get Along by Megumi Hayashibara & Masami Okui

A Dragon Ball és a Sailor Moon mellett ez is azok az animék közé tartozik amiket gyerekként láttam előszőr. A Slayers tipikusan olyan anime amiben nincs értelem hanem azért van hogy egy jót röhögjön rajta az ember.

8.Helyezett: Sengoku Basara Op 2: Sword Summit by T.M Revolution

Egy újabb nindzsaanime szerencsére a jobbik fajtából. Eleinte kétkedtem benne de végül is elvoltam mindkét évadával. Az első openingje is tetszett de ezt valahogy jobban megszerettem.

7.Helyezett: D.Gray-Man Op 3: Doubt & Trust by Acces

A D.Gray-Man pozitivumai közé tartoznak a zenék amelyek egytől egyig illenek az anime sötét hangulatához bár a 4.-ik még mindig nem tetszik annyira mint a többi.

6.Helyezett: Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A's Op: Eternal Blaze by Nana Mizuki

Egy nagyon jó anime egy hihetetlenül szép dallal amit egy kiváló énekesnő ad elő. A Videoklippje pedig egyszerüen isteni szóval tessék megnézni.

5.Helyezett: Naruto Shippuuden Op 8.Diver by NICO Touches The Walls

A Konoha Visszaemlékezések részek openingje mégis sokkal jobb mint a többi opening. Valójában nem sok tetszik a Naruto openingjei közül ezen kívűl még egy tetszik aztán kifújt de ez a dal nagyon bejött.

4.Helyezett: Bishoujo Senshi Sailor Moon Op: Moonlight Densetsu by DALI

Hát hogy is lehetne teljes a lista gyerekkorom egyik alapaniméje nélkül. Igaz nálunk francia openingel adták ami már akkor sem tetszett annyira de aztán láttam az eredetit és azóta is a rajongója vagyok.

3.Helyezett:D.Gray-Man Op 2: Brightdown by Nami Tamaki

Az Összes D.Gray-Man opening közül a legjobb. Hihetetlenül ütős és pörgős dal egy ugyanolyan pörgös klipphez. Akárki bármit is mond nekem ez a kedvenc D.Gray-Man openingem.

2.Helyezett: Dog Days Op: Scarlet Knight by Nana Mizuki

div style="background:#000000;width:440px;height:272px">

 

Az anime maga nem nagy eresztés egyszeri megnézésre alkalmas de az openingje nagyon jó lett bár Nana Mizuki-tól mi mást is lehet elvárni. Plusz ehez is van videoklipp ami még Eternal Blaze klippjénél is sokkal jobb lett. A YT persze letörölte de szerencsére más videó oldalakon fenn van.


szólj hozzá: Mizuki Nana - SCARLET KNIGHT

Szerintem hihetetlenül jó!

És íme az első helyezett amivel a mai napig nem tudok betelni és már rongyosra hallgattam a gépemen is és a telefonomon is. Mangekyo-t szerintem nem lepem meg vele tulságosan.

1.Helyezett: Slayers Next Op: Give A Reason by Megumi Hayashibara

 Nekem is nagyon bejött a Slayers Next ,most nézem éppen újra a sorozatot és most még jobban tetszik mint azelött. Az opening és az ending is nagyon tetszik és tényleg csak egyetérteni tudok Mangekyo-val: Ez a legjobb Slayers sorozat de azért az 1.évad is nagyon bejött. Amugy Xellosnak Akira Ishida adja a hangját aki a Slayers után Gaara han gja is volt a Narutóban illetve Shin-nek a NANÁ-ban de Xellosként a Legjobb.

Ez volt a 10 kedvenc openingem. Bár nagyon sok kedvencem van még amik sajn os nem fértek fel. Ennyi voltam SZIASZTOK!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr23151378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.08.14. 20:14:24

Mitsudomoe 1. op-ja sztem nekem a favorit, meg kb az összes zenét imádom belőle :D
www.youtube.com/watch?v=roPLG4UGPQw

Meg ott van a pedo-feeling OP-m aminek a zenéje a legjobb (KnJ) és persze a sorozat Op-je is favorit
www.youtube.com/watch?v=iHKc28vNbL8

Jah és persze a Dokuro-chan is örök kedvenc OP:D

Valamiért nekem a lolis J-popok jönnek be a legjobban, hát ez van... :)

Amiket ide kiírtál egyedül a 10.et ismerem am:P
Manapság meg a Durarara 1., meg a 2. op-je is megtetszett eléggé

xxroland23 2013.03.16. 17:40:43

@AlphaHun001: A 2. és az 5. tetszik de a többi nem igazán jön be.

xxroland23 2013.03.22. 23:44:49

@AlphaHun001:

1: Elmegy de nem lesz a kedvencem

2: Már maga az anime se jött be szóval felejtős

3: A Deadman Wonderland-nek inkább az Endingje tetszik.

AlphaHun001 2013.03.23. 13:38:58

A Guilty Crown nekem sem az egyik kedvencem, (ráadásul ha jobban megnézed a története meg a szereplőket akkor olyan mintha egy rossz Code Geass koppintás lenne),de attól még nagyon bejön az énekesnő hangja.
süti beállítások módosítása