Szegasztok!

Kb. 3-4 hét után végre megvan az új bemutatóm, amelynek alanya nem más, mint a Basilisk!

A Basilisk a Ninja Scroll után a második legjobb (vagy akár még annál is jobb) nindzsa anime a világon! És csak 24 részes!

A videó 2 perccel hosszabb lett, mint szerettem volna, így nem fér be a fucktube 15 perces limitébe, szóval lehet, hogy ott 2 részre bontom (már ha egyáltalán felengedi a a videót)...

Sajnos egyben ejtettem 2 hibát is. Az egyik, hogy "telefon" helyet "telfeon"-t írtam, a másik pedig, hogy a végén 2-szer raktam be az ending-et. Remélem még így is tetszeni fog...

Figyelem: ebben az animében nincsenek kamehameha szerű rasengan-ok, chidori-k, minden második srácnak szerelmet valló pinky tsundere girl-ök vagy barbi baba szerű super saiyan susanoo-k! Ennek ellenére sok benne a fordulat és a végén a tragédia/dráma.

Jó szórakozást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr762999656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlexM1983D 2011.06.21. 09:31:13

Jó volt!

Köszi a javaslatot, meg fogom nézni idővel.

Nekem ez a Zsigmond kimaradt az éltemből.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2011.07.01. 22:13:55

Nem volt rossz,de ez az,hogy 3 másodpercenként szarozod a Naruto-t az nem tesz hozzá többet az élményhez. Ha ennyire haragszol a sorozatra,tudom is én pl. menjél el fát vágni. És most hozzáteszem nem vagyok Naruto fan,iszonyat mód idegesít benne,hogy már a 3 milliomodik résznél tart(tele fillerrel). Csak gondoltam szólok,hogy ez egy kicsit zavaró volt a videóban. Az anime meg kellemesnek tűnik.Csak még valami...a vicceskedés szerintem a Baaad Movies-osoknak jobban megy. :D (ez a Zsigmondos elég gyenge volt)

karidani16 2012.03.26. 17:42:41

Helló nemtudom ,hogy kivagy és azt se tudom ,hogy fogalmad van-e a Narutóról ,de azt tudnod kell ,hogy hihetetlenül nagy baromságokat beszélsz barátom róla.Ez egyáltalán nem kopinhcs semmi köze a legendás (általam is szeretett) Dragon Ball hoz.Csak annyi ,hogy egy és ugyan az az írójuk és a készítőjük!Szal az a lényeg ,hogy ne alkoss véleményt ,ha fogalmad sincs róla!

Mangekyo22 2012.03.26. 20:15:51

@karidani16: A Naruto-nak és Dragon Ball-nak nem ugyanaz az írójuk és készítőjük, sőt, még csak nem is ugyanaz az anime stúdió készítette az anime adaptációjukat. Viszont minden más, mármint hogy a Naruto nem mint egy kamu ninja bőrbe bujtatott 15 évesekkel előadott komolyan vehetetlen Dragon Ball kopi, az bizony igaz. Hogy nem tudod elviselni, ha negatívan beszélnek kedvencedről... szabad vélemény nyilvánítás van. Ha nem tetszik, próbáld meg érvekkel tagadni.

karidani16 2012.03.27. 19:46:18

Ez most kisit égő nekem ,hogy a kedvenc animémnek nemtudtam a tényleges íróját és készítőjét ezért elnézést is kérek nagyon szégyellem magam (valamiért abban a tudatban voltam ,hogy a Dragon Ball és a Narutó készítője,írója ugyan az) még egyszer elnézést kérek!De azt nembántam meg ,hogy így reagáltam a videóban elhangzottakra!egyébként neki kell állnom elolvasni,aztis ,hogy ki,mikor,hogyan készítette nemcsak az animét magát nézni!

Mangekyo22 2012.03.27. 20:13:32

@karidani16: Látod, bölcsen teszed, hogy a mangát is neki látsz olvasni, mivel sokan csak az animét nézik, így fogalmuk sincs, mennyi hülyeséget raknak bele az ilyen Naruto és Bleach hosszúságra nyújtott animékbe!

+ Ajánlom a Basilisk-ot megnézésre, úgy is csak nyersz vele (+ csak 24 rész hosszú)!

karidani16 2012.03.28. 17:57:51

@Mangekyo22: Értem megnézem ,de szerintem azért az anime annyira nemtér el a mangától max nincs benne annyi minden!Megmondanad ,hogy holt találom meg a mangát esetleg neten elejétől a végéig?

Mangekyo22 2012.03.28. 18:10:17

@karidani16:

Persze.

www.mangareader.net

Nem tudom, én szerintem már az "eltérés", hogy a mangában mielőtt Sasuke összecsap Killer Bee-vel, közlik vele, hogy már 7 szörnyecskét fogtak el, miközben az animátorok azt találták ki, hogy csak 6-ot, és hogy a "hatost" nem fogták el és adtak is neki egy filler szezont (ami már magában fail, mert sorrendben kellett elfogni a dögöket, és vicces, hogy a hetes előbb lenne mint a hatos).

karidani16 2012.03.30. 20:36:20

Jah xD és amúgy köszi!

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.06.10. 18:31:26

Egyetértek abban, hogy jó anime, de azért nem annyira ahogy beállítod.

Nem tudom téged, hogy nem zavar az egész dolognak a mozgatórugója. Az, hogy a két klán ellenséges volt de éppen békülő félben vannak, mivel összeházaodik a két klán vezetője. Nem értem, hogy az ilyen hatalommal rendelkező klánok, vagyis vezetőjük akik nem mellesleg szerelmesek egymásba, miért esnek egymásnak szó nélkül. Okés, hogy a háttérben a halhatatlan csávó áll, de idővel az is kiderül, hogy az alapkonfliktust is ő keltette, tehát nem értem miért nem tudják a harcot egyszerübben lerendezni, mithogy az összes nagytudású nindzsát egymásnak eresztik. Egy háborút kezdenek, csak azért mert azt mondták nekik. De ha annyira fontos, hogy eldőljön ki lesz az örökös akkor az anime végének nincs értelme. Ennyi erővel azt is mondhatták volna, hogy mitugrász emberek miért állnának szerelmünk közzé, mikor egyetlen emberünk végezhetne egy faluval.

Légyszi magyarázd el, hogy te mi értelmét látod annak a sok halálnak, mert ez az egy dolog zavart az egész anime során.

Mangekyo22 2012.06.10. 19:37:02

@mykola: És ebben igazat is adok, hogy van nála még jobb nindzsa anime (Ninja Scroll).

Azért azt ne felejtsd el, hogy azért a két nindzsa klánt uszították egymás ellen, mert nem akarták a szamurájokat és császári sereget egymás ellen fordítani, mivel abból nagyobb baj lett volna (drágább a képzésük, ők szolgáltatják a sereg kn 70-80%-át stb...), míg a nindzsákat mindig is "beáldozhatóaknak" találták. Elvégre miért érdekelné a gazdagokat, a nemeseket és főleg az uralkodói osztályt holmi "tárgyaknak" az érzelmei, vagy hogy végre béke van két ellenséges klán között...

Tenzen cselszövéseire meg egyszerűen csak későn jöttek rá, mint pl Aizen árulására, amikor megakarta szerezni Rukia-ból amit akart.

Mivel Seinen, ezért értelemszerűen több fontosabb szereplő is hal meg a "kelleténél", de ha az én szubjektív véleményemet kell elmondjam, akkor leginkább a 2 főszereplő (Gennosuke és Oboro) karakterfejlődése, valamint az alap sztori is ugye az, hogy 10 a 10 ellen kell harcolniuk egy úgy mond "nemesebb célért" (ki legyen a császár), hiszen a birodalom számára még mindig jobb 19-20 ember halála, mint az egész császári seregnek a fele. Na meg persze a dráma miatt is, hiszen alapjából véve még is csak egy tragikus műről van szó.

Természetesen máshogyan is véget érhetett volna, sőt, pont a nagyon szomorú és igazságtalan befejezés miatt csináltak egy élőszereplős filmet "Shinobi" néven, de pont arról szól, hogy mennyire igazságtalan volt a sors 2 családdal és egy szerelmes párral, csak mert az uralkodók egyszerű eldobható tárgyaknak nézték őket egy vita eldöntésére.

mykola · http://megosztanam.blog.hu/ 2012.06.11. 00:44:01

@Mangekyo22: Értem én a vezető hatalom döntését a kérdés eldöntésének a módjáról. De a két szerelmes, 24 részen keresztül egymás barátait gyilkolják/tatják mert azt mondták nekik, aztán az utolsó részben azzal, hogy végül nem döntenek el semmit, úgy éreztem, hogy fölöslegessé vált a többiek halála. A telt csávót meg a vérszívó nőt nagyon bírtam és ezért kicsit megharagudtam a főhősökre.

Nekem nagy csalódás lett a férfi főszereplő, mert olyan tétlennek jött át, ahogy nem tesz semmit az érdekében, hogy vérengzés nélkül elegettegyen a felsőbb parancsnak. Ugyan ki mondta volna meg , hogy nem ezek nem is harcoltak, vagy csak megjátszották.
süti beállítások módosítása