Sziasztok!

Akik rendszeres olvasói a blognak azok biztosan emlékeznek még a Csizmás Kandúr c. animefilm kritikájára! Nos én még most is azt állítom hogy egy igazi mestermunka viszont amikor meghallottam hogy van folytatása akkor nem tudtam hova tenni, hiszen az eredeti történetnek sincs folytatása de adtam neki egy esélyt!

Hát nem kicsit lepődtem meg rajta! Szóval akkor ma a Csizmás Kandúr 2. című Animefilmet fogom bemutatni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt is ahogyan az első-t is a Toei készítette 1976-ban. Előre bocsátom hogy akik egy hasonló sztorit várnak mint ami az első volt azoknak nagy csalódás lesz!

De akkor térjünk a lényegre!

A Címszereplő Kandúr, Pero miután az első rész végén sikeresen véghez vitte feladatát egy városba költözött és pincérként illetve konyhasegédként dolgozik egy étteremben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pero-t mindenki csak dicséri még maga a főnök is mivel nagyon ügyesen végzi a munkáját illetve mellékmunkában kisegíti  Taszilót a szakácsot mivel ő elég ügyetlen de egyben ő Pero legjobb barátja is.

Egy nap aztán egy gazdag vendég érkezik az étterembe a barátaival és arról kezdenek beszélni hogy valakinek sikerült 150 nap alatt megkerülnie a földet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pero természetesen kihallgatja a beszédet majd megjegyzi hogy szerinte 80 nap is elég a föld megkerüléséhez. Az emberek persze kiröhögik főképp a fent látható disznó erre fogadást kötnek arra hogy Pero tényleg képes-e 80 nap alatt megkerülni a földet?!

Pero el is indul Taszilóval illetve néhány egér barátjával hogy megkerülhessék a földet. Csakhogy a disznóról kiderül hogy egy hatalmas kamugép és minden lehetséges eszközt bevet hogy megállítsa Pero-t. Például 3 napos kómába küldi vagy éppen lerobbantatja az aktuális járművüket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De persze nem maradhat ki a történetből az első filmből megismert 3 bérgyilkos macska akik ezúttal is mindent megtesznek hogy megöljék Pero-t!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No ez lenne a Csizmás Kandúr 2.-nek a története. Ha nagyon ismerős nektek akkor nem véletlen ugyanis a Toei készítői a 80 nap alatt a Föld körül című regényt használták fel  a készítéshez, amiből anno a Willy Fog-os anime is készült! Viszont itt megemlíteném hogy a Willy Fog sokkal jobban kihasználta a regény tartalmát mint anno ez a film.

Na de akkor most jöjjenek a pozitívumok és a negatívumok.

Amit elsőként megemlítenék az a látvány ugyanis szerintem lett olyan jó mint az első részé. Szóval a látvány és a rajzolás az nagyon szép lett.

Mivel másik helyen játszódik ezért sok új szereplőt is kapunk bár ezek 80 %-a nagyon ötlettelen és sablonos bár a főgonosz disznóábrázolása nagyon jól sikerült. Pero maradt a szokásos karakter,nem változtattak rajta semmit.

A cselekmény és a történéseknek csak egy bajuk van az pedig a kiszámíthatóság. Tényleg aki egyszer is látta a Willy Fog animét az már előre tudja hogy mi fog történni és ez sajnos eléggé elrontja az animét.

Az Opening és az Ending zene ugyanaz mint az első részben. Valójában nem is kapunk ezen a téren semmi újdonságot.

Aztán itt van a 3 bérgyilkos macska akik ha szabad ilyet mondanom még idegesítőbbek mint az első-ben voltak. Negatívumok közt még megemlíteném azt ami a legjobban idegesített az egész filmben,az pedig az hogy mindenki állandóan rímekben beszél. Na most én már a Flinstone család meg hasonló rajzfilmekbe se bírtam a rímbeszédet de itt már a fogsoromat kiköptem rajta.

Szóval végszóképp annyit még hogy bár az elő rész színvonalától messze elmarad de szerencsére nem tartozik a nézhetetlen folytatások kategóriájába. Akinek tetszett az első annak nyugodtan ajánlom hogy ezt is nézze meg.

Csizmás Kandúr 2.

-Idő:1976

-Stúdió:Toei Animation

-Rendezte:Hiroshi Shidera

-Műfaj: Gyerek,Kaland

-Hossz: 68 perc

Tetszett:

-Nagyon szép látvány

-Pero karaktere

-A Főgonosz disznóábrázolása

-Zenék

-Poénos helyzetek

-Pero Kómába eső jelenete

Nem Tetszett:

-Kiszámítható Cselekmény

-Sablonos Történet

-Unalamas Karakterek

-A Bérgyilkos Macskák

-Rímbeszéd

Értékelés:

Táblázat Szerint: 28/40-Jó

Százalék Szerint: 86%

8.5/10

Ennyi lettem volna SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr752879262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlexM1983D 2011.05.05. 18:25:07

"Na most én már a Flinstone család meg hasonló rajzfilmekbe se bírtam a rímbeszédet de itt már a fogsoromat kiköptem rajta."

1., Örülök, hogy nem csak én vagyok ezzel így. (Ezért is utáltam magyarúl nézni a Flinstone-családot, inkább néztem a "Famillie Feuerstein"-t.)

2., Ez csak a magyar szinkront érinti, vagy akár a japánt is?

AlexM1983D 2011.05.05. 18:25:41

"Éljen" a blogmotor!

bbbarniii 2011.05.06. 14:09:33

Srácok! A Hónap Témája csak jövőhét szombaton kerül ki, mert a gépet jövőhéten viszem rendbe rakatni, a testvérem laptopja meg olyan gány, hogy bejegyzést sem tudok írni. Bocsi!
süti beállítások módosítása