Sziasztok!

Igen ismét eljött az ideje hogy egy bizonyos témát boncolgassunk itt a blogon. Ez alkalommal nem Mangekyo hanem én írok Hónap témáját de remélem lesz olyan jó mint Mangekyo írásai.

Az e havi hónap témájának azt választottam hogy miért közösítenek ki szinte minden animés gyereket az iskolákban,főképp az általános iskolákban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A Kiközösítés bár nem hangzik nagy problémának mégis fellelhető minden iskolában vagy egyéb intézményekben.Ez azt jelenti hogy vannak olyan gyerekek akik nem barátkoznak másokkal mert pl:nagy az orra vagy mert animés. Viszont vannak olyan dolgok amik még rá is kontráznak erre a viselkedésre.

1.Lehetőség:Egoizmus

Szinte minden osztályban vannak gyerekek akik felsőbbrendűnek hiszik magukat a többieknél és elvárják hogy mindenki azt szeresse amit ők is mert akkor azok velük lehetnek.

Ha viszont valaki nem követi azt amit ők akarnak vagy amit ők gondolnak akkor ráveszik a többi gyereket is hogy ők se barátkozzanak az illetővel.

Viszont ez felvet egy kérdést: Ki Számít menőnek? Egyesek azt gondolják hogy azok akik mindent megkapnak a szüleiktől mert azok megtehetik vagy pedig az egekig vannak ajnározva csak mert tehetséges sportolók vagy valami ilyesmi.

Vagy pedig azok akik az erőnlétükkel vagy épp a "hatalmukkal" kényszerítenek másokat birkaszellemre? Véleményem szerint mindkettő.Az Animéseket is főképp ezek a gyerekek utálják ki maguk közül.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Véleményem szerint ennél undorítóbb dolog nem létezik. A Pláne még az hogy még élvezik is hogy másokat megsértenek vagy épp megbántanak.

2.Lehetőség: Szülői Ráhatás

 

Sok gyereket a szüleik viselkedése is motivál. Azt vettem észre hogyha egy bizonyos dolgot az egyik vagy mindkét szülő megvet és elutasít akkor azt általában a gyerekük is hasonló módon fog hozzáállni.

 A Szülők főképp azóta hangoztatják az animék rossz hatásait mióta a Dragon Ball botrány végigsöpört az országon. De ez nem csak MO-N van igy. Olvastam hogy Amerikában külön Szülői Szervezet van arra hogy fikázzák az animéket. De most nem értem ezeknek nincs jobb dolguk vagy ennyire unatkoznak? A Legrosszabb az egészben azonban mégiscsak az hogy ezek a szülők akik ilyenekbe benne vannak általában le se sz@rják a saját gyereküket csak azzal vannak elfoglalva hogy fikázzanak.A Gyerek meg ezt a viselkedést látva szintén ugy fog az animésekhez viszonyulni már bocsánat a kifejezésért: mint Hitler a zsidókhoz.

Jó példa erre a Simpson család egyik epizódja mikor is Marge a TV előtt Bámulja a gyerekei egyik kedvenc rajzfilmjét csakhogy fikázni tudja.

Az ilyen szülőknek csak azt tudom javasolni hogy fogják vissza magukat és inkább a saját gyerekükkel törődjenek mint másokéval.

3.Lehetőség: A Média

 

Igazából sok ujjat nem tudok mondani erre hiszen aki olvasta Mangekyo korábbi írását akkor az tudja hogy mire gondolok.

 

Csak annyit tennék még hozzá hogy nem csoda hogy gyerekesnek hiszik a média által az animéket hiszen a szombat és vasárnap délelőtti matinék a jó animéknak az óvodás szintre lebutított változatát adják vmi orbitálisan rossz openingekkel és szövegekkel.

 

 

 

 

 

Sajnos azonban sok mai sorozat is hozzájárul mindehhez. Vegyük csak a South Park Chinpokomon epizódját amin én bevallom a belemet kiröhögtem de azért azt már túlzásnak tartom hogy a sorozat úgy próbálja meg beállítani az animéket mint Japán Amerika ellenes fegyverét.

Így a végére azt tudom mondani hogy én ezeket tartom felelősnek azért hogy sok Iskolában kiközösítik az animésokat.Lehet hogy egy kicsit túlreagálom a dolgot de én ezt utálom a legjobban a világon hogy vkit csak azért kiközösítenek csak mert nem olyan mint a többiek.  És sajnos ez már nagyon komoly méreteket öltött hiszen nem egyszer olvastunk róla vagy hallotuk hogy egy diák öngyilkos lett mert csúfolták vagy megöltek egy gyereket vmi miatt. Én megértem azokat is de aki ilyen ember miatt öngyilkos lesz az hülye.

Ez az én véleményem remélem tetszett az írásom,a legközelebbig SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr512694551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.27. 13:32:34

Nos, a gyerekek pont úgy viselkednek, mint a kölyök állatok, idővel igyekeznek kialakítani egy rangsort egymás között (ez óhatatlan, hiszen hosszabb időn át vannak összezárva) és felvillantják azon tulajdonságaikat, amelyek alapján alkalmasabbak a gyermeknevelésre. Pl. erősebbek (meg tudlak védeni), gazdagabbak vagyunk (ha velem élsz, gyorsan lesz kocsi, ház, biztos munkám, és neked sem lesznek megélhetési gondjaid). Egy drága tűzpiros kocsi pont olyan, mint egy színesebb toll a hím madarakon, és azzal körözgetni a városban is olyan, mint amikor az antilop párzási táncot lejt. A hölgyek meg ehhez igazodnak, hiszen az alfahímet kell támogatniuk, akik mellett a legbiztosabb a leendő gyermekek jövője (pl. egy élethosszig tanuló ember folyamatosan elfoglalt lesz és kiszámíthatatlan, mibe kezd majd bele). Akik anime/manga fanok, általában sok időt töltenek a hobbijukkal, hiszen nem érzik biztosnak magukat a csoport húzóembereivel szemben, és ha pl. megnézek egy farkasfalkát, az omegákat mind szapulja.

A szülőknél azt hiszem, mindent leírtál. Túl büszkék vagyunk ahhoz, hogy bevalljuk, bennünk van a hiba és alig töltünk el időt gyermekeink mellett a három műszakos meló okán. Hozzáteszem, hogy az alacsonyabb végzettségűek nagyon nem tudnak megbirkózni az újjal, ezért annak elfogadására képtelenek (pl. kérdezz meg egy 70 évest, hogy szerinte hasznosak-e a számítógépek :D).

Média = Eladjuk felszínes tálalással azt, ami lehetőleg negatív színben tünteti fel azt, ami nekünk alapjáraton sem tetszik, és a tudás érzésével látjuk el az egyént. :)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.27. 18:25:49

@Tamfarkasthegreatelord: "Ha szólok neki, hogy egy paraszt engem szekál azzal, hogy én egy animés vagyok, akkor szarrá vereti a haverjaival."
"Ezért az iskolámban csak az Anime Rasszistákat közösítjük ki, "
Bazz, ez pont ellentétes hatást szül! Összeverlek, mert lehet, hogy összevernél?
Hasonló elven működik a Magyar Gárda.

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2011.02.27. 18:49:54

nekem ilyen gondjaim nincsenek (engem a hosszú "emo" hajam miatt szekálnak nem kiközösítenek csak szekálnak de közöm sincs az emo-hoz metálos vagyok a 13 évemmel) az osztályomba azt hogy animés vagyok tolerálják és itt ki is merült az osztályom toleranciája van kb. normális ember meg én ez képet kivételt a többi hát hülye rasszista -_-"

Habbobitas 2011.02.27. 19:18:33

Szerintem ez az eggyik legjobb rész a South Park-ban.

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2011.02.27. 19:19:10

Szerintem túl komolyan veszitek ezt az egészet... Elve mi az, hogy valaki "animés"? Valaki animéket néz nem? Számomra ez az "animés" jelző úgy hangzik, mint ha animéket nézni valami hitvallás, vagy nem is tudom, beállításság lenne itt egyesek szerint, amin komolyan gondolkozni kell, hogy "felvállaljam e?". Pedig lássuk be, azért messze nem ilyen komoly a helyzet. Az anime nézés, manga olvasás, merch gyűjtés egy időtöltés, hobby, ennyire kéne ezt komolyan venni.

Általános iskolában, gimiben általában megy a klikkesedés, naná hogy azok szívnak akik kiesnek mindegyik kosárból, ez mindig is így volt és mindig is így lesz, egy értelmes osztályközösség idővel kinövi.

Az meg, hogy a szülők mit szólnak hozzá, szerintem teljesen mindegy. Ahogy a nagyszüleim nem értették amikor apám, anyám nézte a Flinstonest, Wacky Racerst, ugyan úgy nem értették ők se amikor én Dextert vagy épp Dragon Ball-t néztem. Ezt hívják a generációk közti különbségnek, ami azzal jár, hogy a szülők többségét nem érdekli az amit a csemetéjét igen. Ez szintén nem újdonság, 30-év múlva igen nagy valószínűséggel mi is ilyenek leszünk. =)

Média... a média folyton botrányokat, és balhét keres, érthető hogy szeretnek alkalomadtán szemtelenül túlozni, kiszínezni a valóságot. Ugyanakkor ha csak abból indulunk ki mennyi szélsőséges sztereotip produkálja magát minden egyes animeconon, vagy hogy azok a médiumok akik ebből a szubkultúrából élnek meg (MAT, Mondo, Mangafan, stb) ugyan úgy túloznak, hazabeszélnek és csak a jóról beszélnek, elhallgatva a jelenlévő rosszat, akkor világosan látszik, hogy mindkét oldal csak az érem egyik oldaláról beszél és csak a saját hasznát nézi.

Magyar Gárda… igen "köcsög nácik" de amikor mentek gátat építeni, hogy az árvíz ne mossa el a putri telepet, akkor a segélykések ezt úgy hálálták meg, hogy ellopták a gerendákat, amivel megtámasztották volna a gátat. Nem ártana informálódni róluk, mielőtt valaki okosnak próbál tűnni.

Shirokuma 2011.02.28. 07:24:54

Érdekes velem az iskola alatt végig a focisták próbáltak meg ezért kötekedni de kb leszartam őket úgyhogy megunták. ;D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.28. 07:28:54

@peter1989: Inkább rendezzük pm-ben, nem akarom ezt a fórumot telepolitizálni.

AlexM1983D 2011.02.28. 10:07:27

@Member: "Bazz, ez pont ellentétes hatást szül! Összeverlek, mert lehet, hogy összevernél?
Hasonló elven működik a Magyar Gárda."

Nem mondanám, a felvonulgatásuk bizonyos helyeken inkább: "készen állok az ütésre, ha megütnél". Persze azt senki se tudja, hogy tényleg visszaütnek-e, eddig még nem következett be. Legalább is rendőrségi feljegyzés nincs róla.

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.28. 12:21:20

@AlexM1983D: Hát persze, hogy készen állnak, hiszen folyamatosan polgárháborúval fenyegetnek, amit lassan ők provokálnak ki.

Btw. kíváncsi leszek Peti válaszára (email), ugyanis csak az árvízvédelmet tudta pozitívumként felhozni, viszont katasztrófavédelmet más szélsőjobb és a maffia is szokott művelni, hogy bizonyos vidékeken elfogadtassák magukat. Sőt, az északi megyékben volt olyan nyilatkozat is, hogy "gárdista, cigány, mindegy volt akkor, együtt rakták a homokzsákot", akkor hogy is van ez??

bbbarniii 2011.02.28. 12:38:54

Srácok, srácok! Nyugi! Nem kell politizálni. Hallgassato@peter1989: Szerintem Tamfarkas viszi túlzásba, már nagyon unom, hogy folyton csak a PH. Oké, mi se szeretjük. Senki se, csak a faszverő Otaku gótok, de miért kell 50 kommentben elregélni ugyanazt? Meg miért kell linkeket kitenni saját videókról az oldalunkra? Majd ha mi úgy érezzük, kitesszük... nem szégyenkezünk, ha negatív kritika ér, mert nem vagyunk se trollok, se általános iskolások, se egoisták.
@Tamfarkasthegreatelord: Anime náci? Anime rasszista? Gondolkozz már, minden dolog senkinek sem tetszhet. Továbbá mellőzd a PH kommentjeidet, mert már idegbajt kapok...-.-

bbbarniii 2011.02.28. 14:52:26

@Member: PH = Platonic Heart... vagy Perka hangár... vagy akármi.:D

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2011.02.28. 15:24:29

Köszönöm mindenkinek a polkorrektséget, és egyúttal kérek mindenkit hogy legyen ez a hivatalos eljárás ezentúl, se nácik, se cigányok, se gárdisták, se bilderberg-csoport, se szabadkőművesek, arra ott egy politikai fórum, vagy az összeesküvés-elméletek blog.

@Tamfarkasthegreatelord: Mi a halál agyoniskolázott szénahányó vasvillája az az "anime rasszista"?

xx18Rolandxx 2011.02.28. 15:36:26

@WanGood: Talán azaz ember aki kinem állhatja az animéket és ezt hangoztatja is uton útfélen!

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2011.02.28. 15:51:36

Most kicsit személyeskedni fogok, de ez a Tamfarkas egy tipikus gyökér otaku. Hozzám is benézett múltkor és egy hihetetlenül értelmes kommentet produkált, ráadásul egy Mugen videóhoz... XD

peter1989.wordpress.com/2010/10/19/mugen-hentai-whore-haruhi-suzumiya/#comment-3722

Mangekyo22 2011.02.28. 16:26:44

@peter1989: Nálad a pont anime/manga egyéb dolog felfogásban. Az anime nézés, manga olvasás csupán hobbi, semmi több (persze nem is kevesebb).

Mi az a mugen?

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2011.02.28. 18:21:10

@Mangekyo22: Kösz! =)

A Mugen egy ingyenes, szabadon bővíthető engine, ami roppant könnyen modolható, így gyakorlatilag egy olyan verekedős játékot kapsz, amiben akár több száz pálya és karakter is lehet. Ennek segítségével akár egy Dragon Ball vs Naruto csatát is lehet rendezni: www.youtube.com/watch?v=JaGslZVmf-Y

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.02.28. 21:54:19

@peter1989: Mugen-ezni régen próbáltam, de megakadtam a sprite-ok elkészítésénél. :D Az újabb verziók futnak már NT alapú kernellel?

@DeidaraHUN: Attól félsz, hogy itt páran apád lehetnének? :D

Peter1989 · http://peter1989.wordpress.com/ 2011.02.28. 22:10:44

@Member: A Winmugen, Winmugenplus nálam futott XP SP2-őn és most W7 64biten is. Az újabb verziókkal (0.8 és 1.0) az a gond, hogy a régi karakterek kábé 65%-át nem futtatják, illetve a most készülő karakterek 90%-a is még a régi mugenekhez van optimalizálva.

Squazee 2011.03.01. 17:32:47

Szerintem sem kell azért ennyire dramatizálni a dolgot. Kiközösítés mindig is volt, mindig másért. Én is ki voltam közösítve egy darabig, más okokból kifolyólag, de csak összekovácsolódtunk az osztállyal. A lényeg a szemlélet.
Én sosem hangoztattam suliban, hogy animés vagyok, nem feltűnősködtem vele, nem éreztem magam se többnek amiatt, hogy animét nézek. Viszont egy kicsit cikinek tartottam, mert a nővérem és néha a szüleim szerint 12 éves kortól "mesét nézel?"-rosszalló tekintetet vetettek rám, ettől azért elment a bátorságom kellően. De akadt egy valaki, aki szintén az RTL 2-n nézte az animéket, onnantól meg kánaán volt.
Nem mondhattam a többieknek azt, bocsi, azért rohanok haza, mert 3/4 3-kor kezdődik az animém. De egyszer ellógtam a nyolcadik óráról, hogy megnézzem. :D

Nehéz azt tanácsolni, hogy ne érdekeljen mások véleménye, mert nehéz megtartani, de ha valaki csak azért tart rossznak, mert animés vagy, az olyan ember is, nem érdemes vele törődni. Viszont, épp hogy nem bunkónak kell vele lenni, hanem át kell lépni ezen a korláton. Én például, amikor kiközösítettek, egy idő után azt mondtam, oké, mostantól mindenkivel nagyon rendes leszek, akármilyen bunkók is. Ez persze nem azt jelentette, hogy a talpukat nyaltam, csak azt, hogy rájuk köszöntem mosolyogva, akkor is ha nem köszöntek vissza, ha szükségük volt zsepire, ceruzára stb.. én szívesen felajánlottam stb.. Ezek után, meg elszégyellték magukat, ha nem köszöntek vissza, mert én normálisan viselkedtem és ők voltak a bunkók, ha nem köszöntek vissza. Már pedig azért az imidzsre nekik is kellett ügyelni. S kiderült, hogy ők is tök rendesek és én is tök normális ember vagyok.

Szociológiára/pszichóra aki jár ezt felhasználhatja. :D

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.03.03. 17:58:16

Egyik osztálytársam azt mondja:
Japán rajzfilmek? azok nem gyerekeknek valók?...

Másik:
Úristen téged ilyenek érdekelnek? hát te nem vagy normális!
stb.

Szal így igaz ahogy van, egyébként 32 fős osztályból 4 animés van velem együtt, próbáltam rávenni sok ismerősömet nézze már meg a Death note-ot 1. részét de nem érdekli. Így járt.

Mondjuk az már tényleg beteges hogy pl imádom a lolicon.-t erre nemrég jöttem rá:D Meg a hentaiba imádom ahogy a japán szinkronszinésznő nyög, vagy minél nagyobb baromságokat készítenek:D
Persze nézek normálisakat is.
Már úgy beleálltam az animékbe igazából hogy néha már a játék se érdekel. 17 vagyok egyébként, szal nem csak ált. suliba fikázzák a japcsikockákat:D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2011.03.03. 20:04:37

@viktor900: Figyelj, ha agyagszobrokat csinálnál, vagy szintipop zenekarban volnál háttértáncos is hülyének néznének, ha feltűnően kilógsz a sorból, az gáz. Idővel úgyis megtalálod a helyes arányt a hobbik kifejezésére.
A Death Note mondjuk tényleg jó próbálkozás, eléggé populárisra sikeredett. :)

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2011.03.03. 21:10:48

@viktor900: Lolicon? nem rossz :) de elég perverz aki olyat néz =D

viktor900 · http://hunh.exp.hu/ 2011.03.03. 21:16:04

nem a lolicon hentaira gondoltam hanem a simára:D
(pl Mitsudomoe, Dokuro-chan)
De am hentaiba és belenéztem már pár loliconba XD és sajnos tetszik az is:D de am a valóságba a fejlett példányokat szeretem:D (főleg?)

bbbarniii 2011.03.05. 21:59:28

@Member: Tamfarkast bannoltuk. (Végre.)

xx18Rolandxx 2011.03.16. 23:07:34

@Barnileonidasz: Olvastam a leosztásodat a youtub-os oldalán! Hát mit ne mondjak alaposan leosztottad és teljesen egyetértek veled! Elötted már én is szoltam neki hogy fogja vissza magát persze normális hangnemben de már nekem is az agyamra ment hogy PH igy meg PH ugy meg igy szar a YT meg ilyenek!

bbbarniii 2011.03.19. 10:46:16

@xx18Rolandxx:Sajnos muszáj volt "leosztani", különben az életben nem fogta volna vissza magát, erre a válasza csak annyi volt, hogy "bocs, fáradt voltam aznap este, csak véletlenül került oda". Véletlenül írt 3 mondatot? Hát nagyon be lehetett állva. Amúgy köszi az együttértést, Roland. :)

xx18Rolandxx 2011.03.19. 11:57:29

@Barnileonidasz: Hát azóta nem is csinál idióta PH videókat. A Legutobbi videója már erősen a tulzás határát surolja! Nem tetszik neki tudjuk elsőre is felfogtuk nem kell 100-szor elregélni ugyanazt meg kretén videókat csinálni mindennap!

Ez az én véleményem!

Hunterbey 2018.06.11. 22:03:06

Amikor 14-15 voltam, én totál gyerekesen kezeltem ezt a helyzetet, pont mint az otakuk nagy része. Állandóan besértődtem mindenen. Mára már úgy kezelem, hogy nekem ez egy hobbi, nem hiszem hogy ha egy kinyalt seggű "kihanemén" gyerek beszól ebbe, akkor én lennék a "gyerekes". Vagy úgy reagálom le, hogy "rosszul tudod, ezek kínai gyerek mesék és imádom őket". :D De az se normális, ha egy átlagos magyar animés okosabbnak hiszi magát emiatt, vagy egyedinek, csak a primitívek elnyomják. És akkor a melegek mit mondjanak? Nyilván annak van nagyobb lelki fájdalma, aki szeret valamit, de néhánynak nem tetszik, akkor ő az "elnyomott", mint aki 30 évesen párja se volt, mert nem meri felvállalni az identitását. Jó, utóbbi manapság már szinte dicséretnek számít. Sokan inkább túlreagálják az egészet, mondjuk 13 évesen még ne nagyon várjunk ilyent, mivel még neki ez új és nehezebben kezeli ezt.
Memberrel egyetértek, sokan túl büszkék és inkább a másik gyerekével foglalkoznak, de a sajátjára soha nincsen ideje.
Média olyan mint az abszolút pletyka. Néma mondta, hogy süket azt hallotta vak látta az amputált lábúakat szaladni. Elég pár hírportált nézni. Kiragadnak pár szavat, amit clickbaitesen eladnak és mégis istenítik őket.

Viszont kedvencem, mikor ha valakinek nem teszik az anime műfaj, de pár otaku lehurrogja, hogy "az animék igen is tanulságosak és egyediek", utána görgetnek egyet és egyből röhögnek azon, hogy a lúzer srác már megint a mellek közé esett... Asszem ehhez nem kell semmit tovább írnom
süti beállítások módosítása