Szegasztok!

Ma volt a 2010-es Budapest Gameshow, melyet a Millenáris Park-ban tartottak délután kettőtől este kilencig. Természetesen mivel nem vagyok budapesti, ezért nem tudtam a végéig ott lenni, de szerencsére az az öt óra, amit néhány barátommal ott töltöttem, pont elég volt, hogy egy kisebb beszámolót dobjak össze. Sajnos csak a kamerám fényképezőgép funkciójával tudtam képeket készíteni, de remélem hogy így is elég jó minőségűek.

Tehát ma a 2010-es Budapest Gameshow-ról számolok be nektek.

[FIGYELEM: Ebben a cikkben kivételesen látható leszek hús-vér emberi alakomban, de ez csak a cikk hihetőségének érdekében lesz így. Ne várja senki, hogy az "anime bemutató" sorozatomban is láthattok engem élőszerepben.]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mivel olvastam a Konzol.eu-on, hogy újra megtartják a Budapest Gameshow-t, gondoltam megbeszélem néhány barátommal, hogy menjünk el erre is, mint tavaly. Én egyből foglaltam is le jegyeket. 2db-ot vettem, egyet magamnak, egyet az unokatesómnak. Igen ám, de 2 dologra nem számítottam: az első, hogy ezúttal kellett belépőjegyeket venni, melyek 990 forintba kerültek fejenként, a másik pedig az időpont, mely ezúttal nem egy hétvégi napra esett, hanem egy csütörtökire. És ez nem volt jó ugye az unokatesómnak, de szerencsére Ferinek nem volt jegye, így nem veszett kárba a jegy. Szóval úgy beszéltük meg, hogy én és Feri kb kezdésnél ott leszünk, a többiek meg jönnek egy másfél órával később.

Az odajutás sem volt könnyű, pláne hogy Szigethalmon lakok. Ráckeve-Vágóhíd hév, aztán 2-es villamos a Boráros térig, onnantól 4/6-os villamos a Széna térig, majd a Mammut-on át a Millenáris parkba, az út volt így maga kb 3 óra hosszú. Ferivel találkoztam is a bejáratnál, majd egy cigi után be is mentünk.

  

A terem nem volt olyan szép nagy, mint a 2009-es Budapest Gameshow-é, de azért tűrhető volt, nem volt se meleg, se fülledt levegő. A földszinten voltak a boltok, az új vagy hamarosan megjelenő játékok bemutatásai, a "King Of Hill" játék, a Hotdog.hu nyereményjáték standja, a Konzol Magazin standja, valamint a földszinten lehetett kipróbálni az új Need Fo Speed-et és Fifa 11-et.

Az emeleten "számítógép művészet" és versenyek voltak, és itt lehetett kipróbálni a Halo Reach-et és a Medal of Honor Black Orps-ot is. A büfé szintén az emeleten volt, de nem nagyon volt rá szükségünk, mert Feri hozott sajtburgereket a McDonald's-ból, én pedig innivalót a zöldségesből (soha nem megyek sehová innivaló nélkül).

Tehát nem volt tartalmilag nagy az idei Gameshow, de így is hangulatos volt.

  

Volt számos verseny, amit kipróbáltam. Itt volt először is a "King Of Hill", ahol 2 torony volt, mindkettő tetején 1-1 Xbox 360 és Fifa 11. Ha valaki 4-szer nyert egy sorozatban veszítés nélkül, azt királlyá koronázzák és kap valami spéci ajándékot is. Én is kipróbáltam, de csak 1 győzelemig jutottam.

  

Történetesen nem csak a Fifa 11-ből volt verseny, hanem a Starcraft 2-ből is, amiben ugyan nem indultam, de mivel soha nem rajongtam a Starcraft-ért, ezért nem igazán érzem azt, hogy megbántam volna.

Viszont majdnem megszívtam egy nyereményjátékot... Ugyanis mint kiderül minden karkötőre (ami ugye a belépő volt) nyomtattak egy számot is, és ha azt kihúzták, nyertél valamit. Mivel nem tudtam erről a játékról, és csak akkor kaptam észbe, amikor észrevettem, hogy a nagy kivetítőn 92035 volt és ez volt az én karkötőmön is, futottam be, hogy ne sorsoljanak újra, mert itt vagyok. Ha csak 1 másodperccel később vettem volna észre, akkor úszott volna a nyeremény (ami mint kiderült egy Pc játék volt, szal annyira talán mégsem érte meg).

  

Sok játékot bemutattak a nagy színpadon, köztük a Star Wars Force Unleashed 2-t is. Ha minden igaz, bemutatták még a Dead Rising 2-őt is, de hogy azt minek amikor már októberben lehetett kapni, passz.

  

A képen éppen Feri nézi a Bioshock játék figurákat, amiket a Holdfény Team Kft hozott el a Gameshow-ra. Rajtuk kívül még sokan voltak, tartottak még Magic Cards versenyeket is. Az 576 Kbyte viszont egy picikét soványka volt kínálat terén, pedig reméltem, hogy találok náluk pár nyalánkságot.

A Gamestars is kint volt, és vettem tőlük egy könyvet "Pixel-Hősök Bergei András" címmel, mely egy igazi "retro-buzának" maga a paradicsom.

  

A "számítógép művészet" ezúttal sem maradt el, még ötletesebb alkotások születtek mint a "lego számítógép" vagy a "mikró-számítógép" Elmondták, hogy egy-egy ilyen alkotás van hogy másfél hónapig is elkészülhet, szóval látszik, hogy nem kis munka van bennük.

  

Kedvenc magazinom, a Konzol Magazin stábja is tiszteletét tették az idei Gameshow-on, és már napokkal előre elhatároztam, hogy megkérem őket, hogí írják alá a legelső Konzol Magazin-omat. Szerencsémre beleegyeztek, és boldogan aláírták. Krisz is ott volt, és mivel hatalmas 576 Konzol olvasó is voltam, megkértem őt, hogy írja alá az 576 Konzol 100-ik számát pont ott, ahol az ő képe volt a stáb bemutatkozásnál. Sajnos Martin nem volt ott, így csak Krisz-től tudtam kérni. Bevallom, NAGYON boldog vagyok, hogy kedvenc újságíróim aláírták kedvenc magazinjaimat. Utólag is köszönöm szépen nekik az "autó-grammokat/aláírásokat" (ha olvassák ezt a cikket).

  

Ferivel nagyon jól megvoltunk, és amikor beérkeztek a többik (Roci, Ákos stb...), akkor még jobb lett. Főleg hogy mindenhol a Fable III-at kerestük (ami kb 1 órás keresgélés után kiderült hogy fent volt az emeleten), s közben kipróbáltam az Xbox 360 Kinetic-jét. Hát, nem nagyon tetszett, főleg, hogy egy verekedős játékot próbáltam ki, és azt mondták, hogy a figura 100%-san leutánozza minden mozdulatomat. Mint kiderült, nem - bár lehet, hogy ez csak a magas karate, kickbox és Vale Tudo tudásomnak köszönhetően nem működött, bár érdekes volt, hogy amikor egy köríves rúgást vittem be, akkor a karakter egy sima ütést csinált rúgás helyett.

Amíg a többiek a Fable III-at keresték, addig én egy kicsit lógtam a Gameshow-on tartózkodó lányokkal, akik az idén még szebbek voltak mint tavaly!

 

  

Miután kiderült, hogy a Fable III-ban nem tudnak Rociék ártatlan civileket leölni, és mivel nekem meg Ferinek már mennünk kellett, ezért elbúcsúztunk egymástól, majd kikísértem Ferit a Mammut-ig, és onnan ugyanazon az útvonalon hazamentem.

Összefoglalva, nem volt rossz az idei Gameshow sem, bár egy picivel soványkább volt a tavalyinál. Mindenesetre a hangulat így is jó volt, és örültem, hogy ha még nem is a teljes, de legalább a Konzol Magazin stábjának java részével találkozhattam.

 

Mangekyo022.

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr492442575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xx18Rolandxx 2010.11.11. 22:08:11

azokon a képeken a lányokkal te vagy?

Én is elmentem volna csakhát én még messzeb lakom pest-től mint te (Ajka,Veszprém megye)! Biztos jó volt!

2010.11.12. 18:12:12

olyan kurva sötét van azon a képen hogy semmi nem látni belőled, de még a csajokból se :O :D

Mangekyo22 2010.11.12. 20:30:24

@Katamori: Jól van na, nem tehetek, hogy sötét volt a hely.... biztos én vittem oda a "sötétséget", mert tesóm szerint annyira sötét vagyok...

Mangekyo22 2010.11.13. 06:29:28

@DeidaraHUN: Ja, 1 bátyó még 2 nővérke (mindketten közel a 30-hoz).

Dante.s 2010.11.13. 06:31:37

Volt kint a Foldfény team(majd ha megyek lelesznek internew-olva)

AlexM1983D 2010.11.13. 11:03:37

@xx18Rolandxx: "(Ajka,Veszprém megye)!"

Üdv, szomszéd! Én veszprémi vagyok.

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.13. 19:18:59

Mangekyo mi bajod van a cod sorozattal ?? (igen ideillö kérdés mert tuti beszéltek a black ops-ról)

Mangekyo22 2010.11.13. 19:45:30

@DeidaraHUN: Semmi. Én csak nem szeretem az FPS játékokat (egyiket sem), tehát nincs bajom vele, csak hát ugye az is FPS...

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.13. 20:13:20

ja értem én meg a tps-ekkel nem tudok játszani :D

2010.11.14. 18:22:51

na jó, most, hogy új a monitorom, sokkal jobban látlak, Mangekyo...

2010.11.14. 18:24:47

a lényeg hogy nem tudom ehhez a képhez a hangod társítani :D

WanGood · http://animemangapalota.blog.hu 2010.11.15. 01:14:05

@Katamori: Szerintem az én hang-külső társításom még nagyobb LOL, de majd Facebookon úgyis látni fogsz :D

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.17. 21:18:19

amúgy a cod 6 ban van tps nézetes mód :D

DeidaraHUN · http://lgrentertainment2.blog.hu/ 2010.11.18. 14:26:29

az én életkorom +hang külső párosításom nagyon nagy poén
süti beállítások módosítása