Sziasztok!

Egy kis matekkal kezdünk most! Oldjátok meg a következő feladatot:

Jurassic Park+Yugioh+Pokemon-értelmes ötletek=?

A Válasz: Egy teljesen értelmetlen és sablonos anime!

Mai alanyom a Dinosaur King c.anime!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugyan a Duel Masters kritikámnál már megkaptam a magamét hogy hogy mertem rossznak beállítani de ha egyszer az akkor mi csinálják? És most sem lesz másképp itt sem mert higgyétek el ,49 részen keresztül húzni egy rohadt unalmas sztorit már művészet!

Az anime 2007-2008-ig futott a tv-ben.már nálunk is leadták nem is egyszer és most megint leakarják adni! De nem húzom az időt inkább vágjunk bele!

A Történet főhősei 3 12 éves gyerek Malm,Rex és Ryuuta illetve a kicsit sem szokatlan háziállataik amik dinoszauruszok akiket Ryuuta apja keltett életre különböző kártyákból.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem mellesleg ezeket a Dinókat továbblehet fejleszteni különböző kártyákkal amiket a srácok egy erre tervezett gépezeten hajtanak végre és tudnak küzdeni a rossz-fiuk ellen! Persze feladataik is vannak,mégpedig az hogy összegyűjtsék az összes ilyen kártyát mielőtt az anime főgonoszai szerzik meg őket akiknek szintén vannak dinóik.

Ennyi lenne a történet és mint már mondtam eszméletlenül sablonos az egész ,valójában szinte alig különbözik a többi hasonló animétől.

Még bemutatnám az anime főgonoszait. Ők az Alfa banda és még a Rakéta csapatnál is szánalmasabbak és idiótábbak! Vezetőjük DR.Z(mennyit agyalhattak a nevén?) aki híres tudós bár legtöbb robotja azelőtt csődöt mond mielőtt használatba kerülne! A Csapat tagjai Ed,Ursula és Zander és persze a dinóik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Csapatban Ursula a legelviselhetetlenebb karakter bár szinte az összes mellékszereplőről és főgonoszről ellehet mondani hogy k@va idegesítőek,egyedül Seth(később csatlakozik) az aki úgymond normális főgonosz.

Szóval mint láthatjátok a szereplőknek egyáltalán nincs karakterük,a szokásos sablonokat követik! Ami viszont mindenképp pozitívum,az a szép rajzolás illetve a CGI ugyanis az átváltozott dinókat azzal csinálták meg és nagyon szépek lettek! Viszont hangulata egyáltalán nincs az animének!

Ráadásul ez is áldozatul esett annak a jelenségnek hogy" A Drága amerikaik elvették a jó openinget és kicserélték egy hallgathatatlan szemétre"! Bár a jó opening kifejezés itt nem szó szerint értendő de azért nem olyan rossz.

Dinosaur King

-Idő:2007-2008

-Rendezte:Katsuyoshi Yatabe

-Studió:Sunrise

-Műfaj:Történelmi,gyerek

-Hossz: 49 rész

Tetszett:

-Szép Rajzolás

-CGI Dínók

-Elfogadható Japán Opening és Ending

-Seth

-Némelyik beszólás nagyon vicces lett

Nem tetszett:

-Sablonos ,összekevert történet

-Karaktertelen szereplők

-Semmi hangulata nincs

-Amerikai opening

-Az Alfa banda még a Rakéta csapatnál is idiótább

Értékelés:

Táblázat Szerint: 18/40=Rossz

Százalék Szerint=30%

4/10

Tudom hogy egyesek lefognak b@szni hogy ez igenis jó anime és én csak azért nem szeretem mert gyerekeknek való!Nos akkor elmondanám hogy ezt még a saját gyerekemmel se nézetném meg! Az Ahiro no Quacko-t igen meg a Kimbát mert azok jók is meg gyerekeknek is készült! Ennyi lettem volna SZIASZTOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://animemangapalota.blog.hu/api/trackback/id/tr22436617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2010.11.09. 21:12:32

hát veled most 1et kell hogy értsek
kár...pedig ez 1 jó ötlet,de a megvalósítás silány(2 PERCET TUDTAM BELŐLE NÉZNI,AZTÁN BEÁLT AZ AGYHALÁL!!!)

xx18Rolandxx 2010.11.09. 21:51:17

@Dante.s: Hát én 2 percig se birtam ki első nekifutásra! Már az Openingnél agyhalált szenvedtem pedig nem az alapján itélek meg egy animét! DE EZ NEM SILÁNY AZ TÚL GYENGE KIFEJEZÉS,EZ EGY FOS A BÉKA SEGGE ALÓL!

Dante.s 2010.11.10. 06:21:47

@xx18Rolandxx: háháháá én az OP-t kihagytam:D

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2010.11.10. 12:21:03

Megnéztem az Openinget. Gondolom ez is csak egy népszerűsítő illusztráció a hozzá tartozó kártyajátékhoz, mert nem hiszem el, hogy ennyi sablonos vacak után még érdekelne valakit még egyszer ugyanaz.

Anno én a nagy pokémonfan időmben Omega csapatot terveztem egy irdatlan buta novellához, kemény volt. :D
süti beállítások módosítása